When you need a place to run to

Hoppas mitt inlägg kommer upp nu eftersom att det står att dom genomför vissa ändringar och att det kan bli störningar...

Hej i alla fall! Sovit gott? Det har jag fast min pojkvän höll mig vaken igår så tillslut somnade jag ifrån han. Känner mig alltid så taskig när jag gör det :( Idag har jag syomöte i skolan, så jag får skjuts dit. Sen är det kursdag och vi har musik också. Denna termin i musik ska vi skriva en EGEN LÅT. Usch...jag gillar att skriva och så, men sen sjunga inför alla? Jaja, det går nog bra. Efter skolan ska jag sola med Frida, så vi hörs när jag kommer hem? Puss


Satsar på att bli så brun som jag var i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0