VIDEO

Nu var det såhär att jag tänkte fixa in lite gamla videosar på Elin och mig såklart. Vissa har ni säkert sett innan, och andra inte, så. Enjoy!


en annan video
lyssna på orden "handla energidricka"


Gammal videoblogg från den tiden då vi hade en blogg tillsamamns kallad sthlmsbrudar. Nov 2009. Då var vi som ying och yang, svart och vit, på alla möjliga sätt. Hahaha, och jag som inte höll det nyårslöftet... wohooo.


 en av våra andra videobloggar då. haha. usch vad tråkig



En film som jag spelade in hemma hos Mikael 2009. För det mesta ser man svampen ligga på golvet och leka katt. En film för er som vill skratta åt min och Svampens så otroligt roliga humor.



En film från den första filmkvällen!


oooooooooooooooooooj?

 
Påväg hem från Halland, påsken 2009, då jag rymt hemifrån, typ. Vi har lämnat Gränna för några timmars bilfärd mot Stockholm.


På Ica någon gång i början av december 2009.


Ännu en video när vi var påväg hem från Halland påsken 2009. Nu är det däremot Elin som är ett riktigt mongo. Tur att Elin inte är hemma nu, för annars hade hon nog bokstavligen dödat mig.

Hoppas ni tycker det har varit roligt att få en inblick i Elins normala liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0