Shopping is life

Hej och förlåt att jag inte upptaderat sen igår eftermiddag. Jag gör massa andra saker och glömmer bort bloggen helt enkelt. Den får stå i skuggan lite nu när jag har så mycket i skolan och med pojkvännen, kören och allt annat. Förlåt.

Gjorde ingenting speciellt igår. Pluggade, fixade pappas present och massa tavlor till mitt rum, kollade upp limousiner och kollade på OTH. Det är så himla sorgligt just nu :(
Idag så har jag varit i skolan. Hade en föreläsning om droger i två timmar med en kille som var jätterolig, skitbra föreläsning! Efter skolan åkte jag och Madde in till stan. Vi fikade, pratade och jag fick med mig en BH och en magtröja hem. Båda från HM, love them! Efter det åkte jag till kören. Det var terminsstart och våran konsert som är om ca.2 veckor har temat kärlek. Ska kanske sjunga låten "Love of my life" som är såååå fin. Och nu är jag hemma. Ska snart duscha och gå och lägga mig, är super trött. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0