Resumé

Hej, och förlåt att jag inte har upptaderat sen i tisdags. Har suttit vid datorn och så, men då har det varit för att plugga eller öva på min låt. Så ni ska få en snabb resumé av vad jag har gjort sen i tisdags.

Tisdag:
Var och kollade på Östra Real, det var verkligen över mina förväntningar. Skitbra skola verkar det som, och den linjen jag vill gå har dom haft där 10 år medans den är ny för alla andra skolor i år, så det är ett stort plus! Träffade även massa kompisar där som man inte sett på ett tag.

Onsdag:
Jag var i skolan somvanligt, hade kursdag och musik. Stannade en stund med Erica i Farsta för att hon kollade efter en present till sin pojkvän och sen åkte jag hem och då kom min mattecoach och var här i 2 timmar och hjälpte mig med matten. Skrev klart min låt efter det och la till ackord och melodi och den blev faktiskt ganska bra! Kanske lägger upp den på bloggen? ;)

Torsdag:
Var i skolan och hade svenska och spanska. Efter skolan så stannade jag kvar en timme och lallade lite innan jag åkte in till stan och mötte min pojkvän. Vi gjorde inte så mycket, gick runt, åkte tunnelbana och pratade och pussades bara hihi. Åkte hem och övade på min låt, kollade på OTH och så.

Och idag så har jag varit i skolan. Efter det så åkte jag,Frida och Erica och solade i Farsta i 10 min (och jag blev faktiskt riktigt brun), sen tog vi bussen hem. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, spelat upp min låt för mamma&pappa och snart ska jag duscha och fixa mig innan gästerna och Max kommer. Han ska sova här ikväll, ska bli supermysigt! Vi ska vara med varandra hela helgenm så förvänta er ingen bra upptadering..:(

Haha, hoppas någon orkade läsa allt det där? Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0