Perfekt helg

Hej bloggen! Har haft en helt underbar helg och kom hem idag vid halv 1. Kan berätta vad jag och Max gjore igår.

Jag åkte hem till han och var där vid halv 7 och då gick vi till Medis och gick in och köpte biljetter till filmen "Meet the parents Little Fockers" och sen gick vi till resturangen som vi hade bokat bord på och beställde mat. Vi båda åt kyckling med cashew nötter och grönsaker och ris. Hur gott som helst, men mätt blev man! Efter det så chillade vi lite inne på biografen och sen vid 9 började bion. Jag rekomenderar den inte, den var verkligen riktigt dålig. Man skrattade bara för att den var så tråkig. Den var klar vid 11 och då gick vi hem till Max och när vi kom dit så spelade vi spel med hans mamma och Mange till tjugo i 1. Jag och Max vann såklart. Sen gick vi och la oss och kollade på någon film om bergsklättrare haha.

Och idag var det upp tidigt eftersom att Max skulle jobba. Så nu är jag hemma och håller på och fixar med pappas present vilket går sådär...saknar Max redan :( Vi har ju 9 månader idag, så det var synd att vi inte kunde vara med varandra. Men jag har haft en perfekt helg, tack för allt älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0