I'm on my way

Hej och förlåt för den dåliga upptaderingen idag! Men somsagt så åker jag imorgon så jag åkte till Max och var där från 3 till kvart i 7. Vi kollade på fotboll och spelade Baiblades med hans lillebror och styvpappa. Sen var vi tvugna att säga hej då. Kommer sakna han så otroligt mycket! Tur att det bara är sex dagar. Sen jag kom hem så har jag ätit, packat mitt handbagage, kollat lite på TV och varit med min pappa som inte kommer åka med på resan. Och nu är det snart dags att sova, för imorgon ska jag upp kl.7 för planet går 10.10 från Arlanda. Och mig kommer ni inte höra av förns den dagen då jag kommer hem, och jag har fixat gästbloggare som jag hoppas ska engagera sig ;)
Så vi hörs den 8:onde helt enkelt, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0