Idag är det din dag älskling

Tänkte tillägna detta inlägg till min pojkvän som blir hela 17 år idag! Grattis till dig älskling! Och förlåt att jag inte kan vara med dig på din dag, jag känner mig jätte dum...:( Hoppas du kan förlåta mig så kan vi fira bara du och jag när jag kommer hem!
Jag ville egentligen bara säga att du är bäst. Du är helt klart det bästa som har hänt mig. Jag vet att jag kan vara jobbig ibland eller irriterande, men det är oftast bara för att jag inte vill förlora dig. Jag vill aldrig behöva vara utan dig och det hoppas jag att jag inte ska behöva vara mer än nödvändigt heller. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag känner att det här är verkligen på riktigt. Nu har vi snart varit tillsammans i ett år och sju månader och mera ska det bli. Nu är det bara 14 dagar kvar tills vi ses och det kommer att gå fort ska du se. Glöm inte att möta mig på flygplatsen den 30:onde ;) Du är mitt allt Max, jag älskar dig föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0