Bloggar från en annan världsdel

Hej, och förlåt att jag inte upptaderar förns nu men pappa köpte precis internet. Och jag är ju faktiskt på semester så. Men i alla fall. Idag var våran första dag på stranden och det är verkligen paradiset här. Det är vita stränder, turkost vatten, en massa coola fiskar, god mat, varmt, soligt etc. Det är helt underbart och hade Max och några av mina närmaste vänner varit med mig hade jag aldrig velat åka hem! Men nu så ska vi snart gå och gymma (man får inte vara lat bara för att man är på semester) och sedan ska vi fixa oss och käka middag. Klockan är 16.15 här och det är fortfarande fredag så det betyder att vi är 7 timmar efter er i Sverige. Kan bjussa på lite bilder jag tog med iPhonen idag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0