6 dagar kvar

Hej på er! Förlåt att jag inte upptaderade mer igår, men jag var tvungen att planera en massa inför helgen. Fick ringa runt till en massa folk...och kom på att jag måste skicka iväg ett sms nu till my girls. Aja, det gör jag sen :) Hur är det med er då? Med mig är det bra. Idag är planen att gå i skolan, sedan möta upp mina tjejer och fixa en sak, sedan åka till Huddinge aulan och kolla på Rebeckas dansgenrep och sedan åka till Farsta för att möta upp min pojkvän och sedan hem. En jävla massa åkande idag och en jävla massa jag ska hinna med, men det går nog bra. Vi hörs när vi hörs helt enkelt, puss!
Om sex dagar vid den här tiden så är jag på Arlanda och väntar på planet mot Mexico. Åh, ska bli så jävla skönt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0