3 dagar kvar

Så, nu är jag ÄNTLIGEN klar med allting. När jag kom hem från jobbet så packade jag det sista jag kunde inför Mexico (resten får jag ta på onsdag) och nu har jag tvätta bort allt kladd från ansiktet och borstat gaddarna och sitter och laddar ner en massa filmer till den 12 timmar långa flygresan. Får nog låta datorn stå på inatt, ganska mycket som måste laddas ner hehe. Och idag var det ju som sagt min sista dag på jobbet. Känns lite ledsamt om jag ska vara ärlig, men jag tror det kommer bli toppen på mitt nya jobb :) Nu måste jag fan sova, ska upp vid 7 imorgon. FML. Men ska vara med pojken min efter skolan så det ska bli mys. Puss och godnatt på er!

Snart sitter jag där i solen med bikinin på. Fan vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0