It's like moving mountains

Hejsan! Det var ju ett tag sen...4 dagar för att vara exakt hehe. Sorry about that! Kan ju dra en liten repris på dagarnas händelser.
Torsdags: Var i skolan och efter det så var jag på körningskurs i 4 timmar. Det var så galet tråkigt, men nu har jag det gjort så nu får jag börja övningsköra!
Fredags: Var i skolan och sen i stan med Elin och Johanna. Gick runt och kollade lite och tror inte jag köpte något...? Haha, jag shoppar så mycket så jag kommer inte ens ihåg vad jag köper nu för tiden :( Var på ett informationsmöte på ett företag som jag kanske skulle börjat jobba på men har tackat nej nu av lite olika anledningar...sen sov min pojkvän hos mig!
Lördags: Åkte in till Farsta och stan med Max och han handlade lite och jag fick vara smakråd. Han följde sen med mig till Birka Paradise båten där jag mötte mamma, Ebba, Malin, Madde och Isa. Vi var vakna till 5 på morgonen så man kan ju säga att vi hade en vild natt...
Och idag då. Båten kom in vid tjugo i 4 till Slussen och där hämtade pappa oss. Här hemma så har jag slagit in presenter, pluggat, duschat och lite sånt. Sov bara 4 timmar inatt och ska upp kvart över 7 imorgon så snart är det sovdags. Men först, pictures!
Isa och Ebba påväg in på båten
Söta tjejer haha...
Madde och mamma
Mamma och Malin
Isa och jag
Högt upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0