Awesome night!

Hej sötnosar! Igår hade jag en awesome night! Åkte först hem till Erica och fixade oss galet mycket innan vi åkte till Madde och åt middag. Det blev pastasallad med dressing och Erica och Madde åt även kräftor. Sen fixade vi oss ännu lite mer innan vi åkte in till T-Centralen och mötte upp Marcus, Elias, Linnea och Rebecka. Gick då till Kungsan och ställde oss mitt i folkmassan. Vi lyssnade på Sean Banan, Vanessa och en massa andra artister. Efteråt så gick vi till Donken och tog en välbehövd cheeseburgare innan vi gick tillbaks till Kungsan där dom hade tagit upp DJs som stod och mixade en massa låtar som vi stod och hoppade och dansade till. Träffade lite nya kompisar som följde med oss till tåget, gulligt! Sen träffade vi även lite nya kompisar på tåget, eller kompisar och kompisar, dom försökte ragga på oss haha...;) Somnade runt 3 när vi kom hem och ja, vad ska man säga? En awesome kväll! Dock glömde jag bort kameran under kvällen men fottade lite med min iPhone!
Vi var sura för att det regnade först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0