Tonight I don't wanna sleep alone

HAHA, ni ska se mig just nu...sitter med en turban på huvudet (handduken) och ska även sova på denna handduk inatt (den ska ligga ovanpå mina kuddar, jag ska inte sova på golvet på den hehe...). Anledningen till detta är att jag nu innan jag gick och la mig hade i en hårinpackning i mitt hår för mitt hår är helt galet slitet, men jag vill inte klippa av det...i-landsproblem. Men om inte detta funkar så har jag inget annat val än att gå till frisören :(
Ska i alla fall sova snart, jag och mamma har haft en supermysig kväll med hela TRE filmer och Ben&Jerrys. Ska faktiskt sova bredvid henne inatt för ovanlighetens skull. Är lite småbarnslig av mig ;) Sov så gott!
Mami ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0