Skönhetstips

Jag tänkte ge er ett litet skönhetstips! Eller två faktiskt. Jag vet att ni inte är så många som läser denna ointressenata blogg, men i alla fall.
Den flaskan ni ser längst till vänster är en hudkräm. Den använder jag morgon och kväll och jag tycker att den funkar superbra! Återfuktar lagom mycket och jag har aldrig fått finnar eller "utslag" av den krämen. Finns att köpa på apoteket.
Flaskan till höger är ett serum för håret. Jag brukar ha i det efter att jag har duschat när mitt hår fortfarande är blött och jag ska borsta ut det för det tar bort dom värsta tovorna och gör håret mycket lättare att borsta igenom. Och sen så är det superbra om man har slitet hår! Denna finns att köpa på The Body Shop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0