Lista

Du heter: Elin Lindberg

Smeknamn: Inget

Låt som när du är ledsen sörjer till? Hear you me - Jimmy Eat World och My immortal - Evanescence
Beroende av: Närhet

Vad tror folk om dig? Vad jag har fått höra så är det att jag är fjortis och bitchig...

Stämmer det? Absolut inte!

Vad får du oftast komplimanger för? Rumpa och hår

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv

Brukar du skratta för dig själv? Haha ja, gjorde det senast för 5 min sen

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Har stängt av mobilen så orkar inte kolla, men det är ett gulligt sms från min pojkvän!

Var bor du? Söder om Stockholm

Trivs du där? Jadå

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Elin"

Vem ringde du senast?: Har inte ringt någon på 2 veckor eftersom att jag är i USA
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg

Antal timmar sömn inatt: 10 ungefär

Sov du ensam: Nej, med min lillasyster

Brukar du komma i tid: Ja

Hur känner du dig nu: Trött, irriterad

Vanligaste färg på dina kläder: Vitt

Vad tycker du om fötter: Inget märkvärdigt

Vad saknar du: Max kyssar :(

Hade du en bra kväll igår/vad gjorde du: Den var bra. Åt på restaurang med min familj!

Favorit dryck på morgonen: Oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är hemma mellan 2-3

Är du blyg? Nej, det skulle jag inte säga

Sysslar du med någon idrott/ vad har du sysslat med?: Håller inte på med någon idrott men har testat på handboll, golf och simhopp

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Har inte upplevt det själv, så vet inte...

Har du spytt offentligt: Hehe, ja...

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allting!

Är du nöjd med ditt liv: Ja, verkligen!

Är du bortskämd: Nej, men min pojkvän tycker det :)

Vad gör du i morgon: Ska shoppa järnet eftersom att det är sista dagen i USA!

Vad är det värsta du vet?: När någon ljuger och när jag känner mig ful

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja :)

Vad är det finaste du fått?: Alla mina vänner, min familj och min fina pojkvän 

En speciell dag du minns: Den 23 April 2010, och många fler!

Du samlar på: Inget

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Rebecka

Dricker du/ vad tycker du om ungdomar som dricker? Ja det gör jag. Jag tycker inget speciellt, det är deras val

När grät du senast: 1 månad sen kanske

Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner: Resa runt

Vill du gifta dig?: Ja det vill jag!

Vill du ha barn?: I framtiden ja

Är du musikalisk?: Jodå, lite

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, iskallt

Bor dina föräldrar tillsammans?: Ja :)

Har du någon gång gråtit dej till sömns?: Ja

Biter du på naglarna: Ibland när jag är nervös eller uttråkad

Är du för eller mot otrohet?: Starkt emot!

Har du någonsin varit kär?: Är kär just nu!


Kommentarer
Postat av: fanny wikström'

hej sötnos !

tänkte bara tipsa dig om att du kan vinna en riktigt snygg bloggdesign på våran blogg www.creatives.blogg.se , sjukt enkelt! Jag har designat några kändisbloggar bland annat,



Klicka in på den här länken för att delta: http://creatives.blogg.se/2011/august/tavla-om-en-bloggdesign-tva-st-vinnare.html#comment

kram! /fanny wikström.

2011-08-02 @ 14:29:27
URL: http://creatives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0