En trevlig kväll

Nu tänkte jag passa på att skriva när man kan lägga in bilder och sånt igen...kvällen har spenderats i Årstadal med trevligt folk eftersom att självaste Frida Albiin fyller år idag! (Eller det blir ju igår eftersom att klockan är över 12, men okej...) Grattis till dig gumman! Kom hem vid 12 tiden och gick direkt upp och la mig i sängen eftersom att jag frös så himla mycket. Ska snart ta och sova eftersom att jag ska upp imorgon och träffa Kevin, Erica och Anton. Ska bli riktigt angenämt. Sov så gott fellas!
Detta var min facelook för kvällen. Casual

Kommentarer
Postat av: andrea hedenstedt

sv: Jäävlar fyra månader.. Aja bra att jag tar nu när hösten och vintern kommer så den får läka riktigt ordentligt innan sommaren! Tack för tipset :D <3

2011-08-11 @ 11:56:45
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0