Songs in real life

Tjenare mannen! Haha, Ove talk...Sitter nu här i mitt lilla mysiga rum och har precis skrivit klart mitt utkast till SO provet på fredag. Ska bara låta Pelle läsa igenom det imorgon i skolan och få ett klartecken och sen får jag bara hoppas på att jag lyckas få ner allt på pappret igen på fredag.

Hur mår ni då? Själv är jag ganska trött. Igår så var jag i skolan och efter det så åkte jag och Erica hem till henne och hon packade saker och sen åkte vi till min kör. Classe hämtade oss där halv 8 och när vi kom hem så åt vi och bakade kladdkaka. Våran nyttiga livsstil håller sig inte riktigt haha...men nästa vecka så testar vi igen!
Efter det så satt vi och skrattade, kollade på roliga youtube-klipp och lite sådant. Somnade någon gång efter 12 och gick upp vid 9 och åkte iväg till Eriksdalsbadet för att göra simtest med skolan. På badet så träffade jag på massa kompisar från min konfa, bland annat Simon, Nils, Max, Lukas, Danne m.fl som jag inte träffat på jättelänge. Så på "rasterna" vi fick var jag med dom.
Efter badet åkte jag och Erica och åt på Max hamburgare, sen åkte vi hem till henne och kollade på "The Duchess". Åkte iväg till tandläkaren och ska tillbaka dit i Maj för att laga ett hål, aj :( Kom hem och åt och here I am! Jävlar vilket långt inlägg det blev...om man ska summra min dag så blir det:

Bad, mat, film, tandläkaren och plugg helt enkelt!


Våran favoritvideo just nu hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0