/%&(/%/)=

Såg att jag inte hann blogga något mer igår, eller inte hade ork antagligen.

Skolan idag har väl varit som vanligt förutom att jag insett att jag har jäääävligt mycket att göra på två veckor. Jag ska:
1. Redovisa steg 35 i svenska och steg 35 i engelska
2. Göra projektprov 30 i matte plus alla tre nationella proven i matte
3. Komplettera bilogi
4. Komplettera fysik
5. Fixa till minst EN låt med min musikgrupp
6. Ha ett spanskaprov
7. Fixa inför cabaren
8. Lämna in en teknikrapport
9. Komplettera SO

Det kommer bli två roooooliga veckor jag har framför mig haha...Och det är ju lika bra att börja nu. Synd bara att power point vägrar fungera. %&%(%&((&)(=?`?/&/%¤%¤ damp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0