Bildboooomb

Ska dra en kort resumé om vad som har hänt sen jag senast upptaderade er.
Fredag: Skolan, sov hos Erica. Grillade med ett antal killar.
Lördag: Min syster kom till oss och det blev en lugn kväll med mycket skratt och en bra film.
Söndag (idag): Var ute praktiskt taget hela dan och solade. Min syster åkte från mig vid 3 och vid 7 kom John, Jocke, Frej och Becka och vi grillade, spelade kort och pratade. Mysigt avslut på helgen.

Tänkte bara bjuda er på massa bilder nu, så enjoy! Åker till Landskrona imorgon med några tjejer från golfen och är borta till torsdag så kommer inte kunna upptadera er.

Fredags:

Jag och Erica

I Isaaks tröjor














Söndags:

Ebba fyllde 13 år idag så vi käkade god brunch hemma


Jocke

Peddobear

John och Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0