Dag 7 - Min bästa vän

Min bästa vän har jag känt sen 2001. Min bästa vän fyller 16 år på onsdag. Jag var den första personen som färgade min bästa väns hår, för ca. ett år sen. Nu har min bästa vän svart hår efter ett misstag av mig kanske, hehe. Min bästa vän bor 140 steg ifrån mig. Min bästa vän är den enda som alltid stått vid min sida oavsett vad jag har gjort. Min bästa vän är den bästaste på jorden även fast vi inte ses så mycket längre. Min bästa väns blogg är www.prinsessanrebecka.blogg.se. Min bästa vän heter Rebecka Stockgard. Hon älskar att dansa, äta godis, vara mongo och...vara ännu mer mongo helt enkelt. Och hon älskar att vara med mig såklart!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0