Dag 2 - Min första kärlek

Jag trodde innan jag och Max blev tillsammans att jag hade varit kär. Jag trodde verkligen det och när folk frågade vem min första kärlek var så svarade jag "Renwar" som den killen då hette. Och sen trodde jag att jag var kär en gång till i en kille som hette Nicklas. Men ingenting, och då menar jag INGENTING är jämfört med den känslan som jag får när jag är med Max. Han får mig att må...åh, jag vet inte. Det går inte ens att sätta ord på för det är så underbart. Ingen kan få mig så glad som han får mig, men ingen kan heller få mig så ledsen. Så om någon frågade mig nu vem min första kärlek var/är så skulle jag helt klart svara "Max".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0