Dag 19 - Livet just nu

Mitt liv just nu är faktiskt helt perfekt! Jag har underbara vänner, en underbar familj och släkt (säger säkert bara så för att det var julafton igår haha), en underbar pojkvän och ja..vad mer kan man önska sig? Det har gått skitbra i skolan den här terminen och jag tänker fortsätta i den riktningen och få fler än 11 MVGn i sommar. Och snart ska jag börja i gymnasiet! Lära känna helt nya människor, hålla på med ämnen som jag inte fått hålla på med förut etc. Kommer bli så himla kul. Klart jag kommer sakna min gamla skola och alla kompisar där, men tänk att helt få börja om från början där ingen känner dig? Åh, allt är bara...bra!


En dag i somras som jag sent kommer glömma! Jag och min vän Anton på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0