Dag 16 - Det här får mig att må bättre

Några som alltid får mig att må bra och tänka på annat är Rebecka, Max, Erica och Frida. Är det killproblem så är det alltid superbra att prata med Rebecka, Frida eller Erica för dom är seriösa men kan sen ändå försöka skämta bort det för att få mig att må bättre, och det går ju inte att annat än skratta när dom slänger in ett roligt ord i sin seriösa förklaring. Och om det är något jobbigt med familjen, kompisar eller annat så kan jag alltid vända mig till min pojkvän för han får mig alltid att skratta men tröstar mig om han inser allvaret. Det är därför jag älskar han så mycket. Han får mig alltid att le, även om jag bara skulle vilja gråta. Så tack till er, jag älskar er

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag älskar dig så jäkla mycket Elin. Du är min oslipade diamant. du är mitt everything.

2010-12-22 @ 18:41:52
URL: http://prinsessanrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0