Dag 14 - Detta ångrar jag

Det finns mycket jag ångrar i mitt liv. Och det man ångrar kan man inte göra ogjort. Men jag antar att det är efter ånger vi lär oss en läxa. Skulle man inte ångra sig fast man har gjort något som är väldigt fel så skulle vi inte funka som människor. Då skulle vi vara elaka rakt igenom. På ett sätt så vill jag inte göra vissa saker jag ångrar ogjort, för annars hade jag aldrig lärt mig av mina misstag och kanske gjort dom senare i livet då det inte var lämpligt. Men jag svek min bästa vän. Det är det jag ångrar mest i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

möjligtvis mig du pratar om?



du vet, att vår vänskap hade inte varit så stark som den är, om vi inte gått igenom det vi gjort. ångra det inte. sorgen gick vi igenom tillsammans, men på skilda vägar.



haha, tänk om du inte pratar om mig. då blir det fail. <3

2010-12-20 @ 23:46:00
URL: http://prinsessanrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0