Dag 11 - Vart har jag bott

Ja, jag har bott på lite olika ställen under mina 15 år. Först bodde jag i Kumla i Örebro, där jag även föddes. Bodde där till att jag var 2 år tror jag, sen var min mamma och pappa tvugna att åka utomlands och jobba ett tag och då åkte vi till USA. Där föddes min lillasyster ett år efter att vi flyttat dit, och vi bodde där i ca 2,5-3 år. Vi flyttade alltså hem när jag var runt 5-6. Och under tiden dom byggde det här huset som vi bor i nu så bodde vi i en lägenhet, men jag kommer inte ihåg vart den låg. Och nu har jag bott här i Trångsund i snart 10 år, och jag trivs skitbra! Dock har pappa börjat prata om att flytta tillbaks till USA nu, men jag vill verkligen inte det...inte just nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0