29 Mars 2013 - Långfredag

Hej på er! Inte skrivit på nästan en vecka hehe, sorry about that. Inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Varit med Totte, gått i skolan och jobbat. Igår fick jag påsklov, så jag, mamma, pappa, Ebba och Alfons tog bilen och körde ner till Mellbystrand där vi befinner oss just nu hos mormor och morfar. Vi kom ner runt halv 10 igårkväll, så då åt vi lite nattmat och gick sen och la oss.
 
Idag så vaknade jag redan vid halv 10 och har nu hunnit duscha, äta frukost och plugga matte i två timmar. Har prov veckan efter påsklovet, så det är anledningen till varför jag måste plugga. Om ett tag ska vi åka till "Godislandet" vilket är en stuga ute på landet som är fullproppad med godis. Ska köpa några påskägg tänkte jag!
 
Ikväll ska vi på restaurang, så det ska bli mysigt. Åker hem på söndag, men det är skönt med lite miljöombyte. Hoppas ni får en bra början på erat påsklov!
 
En bild från påsk förra året på hela släkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0