Nyårsafton 2012

Hej på er! Vet att jag inte skrivit på en vecka, men har bara varit med Totte och då vill jag inte direkt sitta vid datorn och vara osocial. Men vi har haft det toppen i alla fall, och igår firade vi in det nya året med gänget från klassen hemma hos mig! Först käkade vi trerätters och efteråt spelade vi drickspel, dansade och vid tolvslaget gick vi ut för att kolla på raketerna och jag fick min första nyårskyss någonsin. Vid två drog alla hem förutom Elin och Totte som sov kvar.
 
Idag så åkte både Elin och Totte vid två och sen dess har jag inte gjort någonting. Bara legat inne och tagit det lugnt och packat inför morgondagen då jag och min familj åker till Dalarna i två dagar. Men tänkte bjussa på lite bilder från nyår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0