Årsresumé del två

Maj:
Sista månaden i skolan inleddes och jag drabbades av stress. Kunde varken göra nationella proven i spanska eller engelska då jag bara låg hemma och grät för att jag hade så ont i magen. Men med hjälp av kuratorn och lärarna så lyckades jag efter några veckor träna bort min stress, dock är detta något som jag fortfarande jobbar med. Kommer även ihåg att det började bli varmt och jag gick barbent en hel del. Firade två år med min dåvarande pojkvän och i mitten av Maj hämtade vi hem Alfons. Hade även födelsedagsfest med Erica hos oss då vi båda fyllde år.
 
Juni:
Juni startades med Avicii på Söderstadion med Madde och fortsatte sedan med Nicki Minaj på Annexet. Sommarlovet började och jag festade en hel del och midsommar firades ute på Värmdö med min fina kusin Linn. Gymmade en hel del och jobbade också.
 
Juli:
 
Juli bjöd på mycket sol och jag var hemma för det mesta och passade Alfons och byggde på min bränna. Min dator kraschade och alla mina bilder, dokument och filmer försvann då jag inte hade någon backup, så jag var tvungen att lämna in datorn på lagning vilket resulterade i en bloggpaus. Men jag kommer ihåg att jag och familjen åkte iväg till Halland en vecka och när jag kom hem så tog det slut med min dåvarande pojkvän som jag hade varit tillsammans med i två år. Jag hann även med en tripp till Henrys och Alice land med gänget från klassen och en resa till Spanien i slutet av Juli och kom hem i början av Augusti. Juli var trots en del motgångar den näst bästa månaden på detta år och jag insåg verkligen hur mycket mina vänner betyder för mig.
 
Augusti:
Sista månaden på sommarlovet bjöd på ännu mer fest och under en av dessa fester hemma hos Erik i min klass på Östermalm så lärde jag känna Totte. Vi hade gått i samma klass sen ettan men aldrig "känt" varandra så bra, men efter den festen så var våran vänskap ett faktum. I mitten av Augusti åkte även Johanna iväg till England på utbytesår och lämnade kvar mig, Julia och Elin i Sverige :( I slutet av Augusti åkte min familj och familjen Eriksson iväg på den årliga kryssningen och jag färgade även ombre. Julia fyllde 17 och det firades med lite presenter och fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0