Årsresumé del tre

September:
Tappade bort mig ett tag och visste inte riktigt vad jag höll på med. Kände mig ganska ensam. Det var mycket i skolan och jag jobbade. I mitten av september åkte gänget i klassen iväg en helg till Nalles landställe och hade det kul.
 
Oktober:
I Oktober tog jag en paus från bloggen, men vad jag kommer ihåg så fyllde Elin år vilket firades med fest hemma hos henne, och på höstlovet åkte jag iväg till London med min familj för att hälsa på Johanna och shoppa. Jag och Totte började även träffas utanför skolan och vi var med varandra väldigt mycket. Var också på middag och bio med frugan.
 
November:
Jag och Totte fortsatte att umgås en hel del och jag var även och såg Breaking Dawn part two på bio med tjejerna. I slutet av November spelade Swedish House Mafia på Friends Arena och jag, Julia och Louise var på plat för att se dom. Det kan ha varit en utav de bästa konserterna jag varit på, för FAN vad grymma dom var! Bokade även biljetter till Summerburst som hålls på Stadion i sommar.
 
December:
I början av December så ordnade jag och min kompis Madelene en julfest hemma hos henne som vart väldigt lyckad. Rebecka blev 18, så det firades också. Och den 19 December så blev det äntligen jag och Totte. Släkten kom hem till oss över julen och jag fick massa fina saker, och nyår firades hemma hos mig med mina närmaste. December blev min favoritmånad detta år dels för att jag och Totte blev tillsammans, men dels för att det var så mycket kul som hände då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0