5 April 2013

Hej på er! Idag är det fredag och solen skiner. Så himla skönt, behöver verkligen vår och sommar nu!
 
Vaknade upp bredvid världens finaste kille imorse och vi började dagen med en promenad med Alfons och frukost. Han åkte för ungefär en timme sen och nu sitter jag och läser bloggar samtidigt som jag gör lunch. Ska plugga efter det och sen dra till gymmet och köra lite. Var längesen jag var där, så det ska bli skönt att träna bort lite av påskgodiset som jag ätit nu på lovet!
 
Imorgon ska jag skriva högskoleprovet. Känns lite segt då det håller på från 8.20-16.20 så hela lördagen försvinner. Men på kvällen ska jag på fest med min pojkvän, så det blir en rolig lördag i alla fall.
 
Totte, Alfons och jag på nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0