4 April 2013

Hej på er! Hur mår ni denna soliga torsdag? Med mig är det toppen! Dels på grund av vädret, lite sol kan göra så mycket. Och dels för att jag bara mår bra just nu. Även fast det ligger en hel del plugg och häckar över det här lovet som jag måste göra klart innan det är slut så känns det helt okej. Håller just nu på att skriva på mitt svenskatal då Totte är iväg och klipper sig, och när han kommer tillbaka så ska vi plugga lite matte. Kanske inte det ultimata man vill göra när man är med varandra, men det är sånt som måste göras.
 
Imorse vaknade jag i alla fall upp hos Frida med Erica. Vi möttes upp i centrum igår efter att jag hade slutat jobbet och köpte med oss lite frukt och åkte sedan hem till Frida och hade filmkväll. Somnade någon gång efter två och åkte från henne vid elva för att möta Totte i Farsta. När jag hade mött honom så åkte vi hem till mig och jag bestämde mig för att vara wifey och lagade chokladkesoplättar med chokladsås och hallon till. Gott blev det! Och nu är han som sagt iväg och klipper sig och jag skriver på mitt svenskatal. Måste återgå till det nu, vi hörs sen!
 
Bild 1: Totte gjorde frukost på sängen till mig igår. Bild 2: Vårat frukt/grönsaksfat igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0