Stressad till max

Har precis tagit en lång och skön dusch då jag tvättade håret, rakade benen etc. Nu sitter jag och försöker mota bort stressen som la sig som ett lock över mig precis. Igår jobbade jag så länge att jag inte hann med något plugg och matten idag tog längre tid än väntat. Nu sitter jag och kastas mellan alternativen att gå på Den svenska björnstammen imorgon på Gröna Lund med två kompisar eller att vara hemma och packa inför landet, plugga italienska och få lite andra nödvändiga saker gjorda. Åh, vet inte vad jag vill...jag vill ju såklart gå på konserten, men just nu känner jag mig bara superstressad. Kanske bara behöver en god natts sömn så får jag se hur det känns imorgon. Hoppas ni mår bättre än mig i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0