Ett grymt dygn på landet

Hej på er! Sitter och gör lite plugg (jag vet, en lördagskväll, men jag måste) så tänkte passa på att upptadera er lite nu i min "paus". Gårdagen var så himla lyckad och rolig, det kunde inte blivit bättre. Alla möttes upp i Slussen för att handla och sedan tog vi först en buss i 40 minuter och sedan båt i 15 minuter. När vi kom fram så ställde vi bara in våra saker, böt om och började laga mat. Det blev hamburgare till middag och efter middagen satte vi på musik och dansade, drack, skrattade, tog bilder och hade det allmänt trevligt. Dock så var alla väldigt trötta så redan vid ett knökade jag, Madde, Julia och Elin ner oss i en dubbelsäng i ett av husen och somnade tätt ihop (det ska tillläggas att det fanns absolut INGEN värme i huset där vi skulle sova, så vi låg bokstavligt talat på varandra för att hålla värmen).
Klockan halv 9 imorse så fick killarna för sig att vi skulle gå upp så vi gick upp och städade undan allt från gårdagen, packade och åt frukost. Sedan skjutsade Nalle mig, Elin, Madde, Alice, Julia, Lousie, Anton och Henry till fastlandet eftersom att vi skulle åka hem. Kom hem runt halv tre tiden och har sedan dess packat upp, duschat, ätit middag och nu pluggar jag. Tänkte bjussa på lite bilder från gårdagen också. P.S Detta inlägg skulle kommit upp vid 19 tiden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0