8 September 2012

Hej på er gullungar! Allt bra? Med mig är det toppen! Kvällen igår var lyckad, Kapten Röd var grym. Vi funderade på att dra ut efter, men jag kände mig alldeles för trött och sliten så jag åkte hem och somnade vid halv ett. Idag så vaknade jag redan vid nio och jag har hunnit med en hel del sen dess faktiskt. Jag har varit och övningskört, välkomnat pappa som kom hem från USA imorse, handlat, pluggat lite italienska och bokat en resa till London med mina tjejer i April. Så himla glad just nu alltså! Och ikväll blir det middag med mamma och pappa på restaurang och sedan ska jag sova hos babe. Kan dagen bli mer perfekt?
En bild från Kapten Röd och en på mina presenter som jag fick av pappa




Kommentarer
Postat av: Betzy

- Mamma tvättar snart. Hehe. Annars kastar jag in den i tvättmaskinen själv. På onsdag sker bytet. har du något mer grått? I basic?

2012-09-08 @ 19:02:06
URL: http://prinsessanrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0