23 September 2012

Hej på er hjärtisar! Hur är det med er? Förlåt att jag inte skrivit sen i onsdags, men det har inte hänt så mycket intressant. I torsdags så var jag i stan en stund efter skolan och jobbade sedan från 19.30-22.00, i fredags hade jag lite folk över hemma hos mig, igår så var jag med Madelene och Evelina hela dagen och idag så har jag inte gjort så mycket. Eve och Madde åkte hem runt 12 och sedan dess har jag städat upp lite och pluggat. Idag kommer även mamma och pappa hem från Barcelona (dom har varit där sen i torsdags) så det ska bli mysigt att träffa dom igen! Ska även köra spinning med Erica runt halv 5, lär ju dö. Har aldrig kört det förut så får ta det lite lugnt hehe. Nu måste jag fortsätta skriva på min satir, ville bara kika in och säga hej och förlåt. Jag ska bli bättre, lovar! 
 
Bild 1: När jag badade i onsdags
Bild 2: Outfit i onsdags
Bild 3: I skolan i onsdags med Julia
Bild 4: Affe var lite trött i torsdags morse
Bild 5: Julia och Alfons på bussen i fredags
Bild 6: Anton och Totte i fredags
Bild 7: Totte och Erik i fredags
Bild 8: Erik och Totte sov kvar hos mig i fredags
Bild 9: Jag och Madde igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0