18 September 2012

Tja bröder! Allt bra jao? Haha, skämt åsido...hur mår ni? Hoppas allt är bra med er, för med mig är det bra. Gick i skolan idag från 8.00-12.30 och kom hem vid 13.30 och jag har inte gjort ett skit sen dess om jag ska vara ärlig. Har kollat på Justin Biebers medverkan i Skavlan som jag missade när det sändes, läst bloggar och hjälpt pappa att städa lite här hemma då det kommer en mäklare och ska titta på vårt hus idag. 
Ikväll ska jag jobba mellan 18.15-20.45 men innan jag sticker iväg till jobbet så måste jag skriva en liten sammanfattning på median jag gjorde igår. Fattar inte varför jag inte gjort det än då det lär ta 5-10 min, men jaja, ska göra det nu i alla fall.
 
På jobbet i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0