11 September 2012

Hej på er, och förlåt att jag inte skrivit sen i lördags, men har inte haft tid! Lördagen blev inte riktigt som jag tänkt mig så den spenderades hemma hos Erik på Östermalm med massa kompisar från klassen, och vi hade riktigt kul! I söndags så jobbade jag som vanligt från 12-20 och igår så var det en vanlig dag i skolan följt av mys med världens bästa Julia. Hon sov även kvar här till idag och åkte hem vid halv 10 imorse.
Eftersom att jag var ledig idag så hade jag lite planer för dagen, men de blev aldrig av, så jag har legat och slappat istället. Kollat på OTH, städat mitt rum, ätit kebab etc. Nu ska jag om ett tag börja röra mig mot bussen för att jobba 2 1/2 timme och sedan ska jag hem och ladda upp inför skoldagen imorgon då jag går från 10-16. Men jag har en rolig helg att se fram emot, så jag klagar inte!
 
Mina fina föräldrar i lördags
En liten present som Totte fick av mig eftersom att han fyllde år
Killarna mös lite
Erik mös med skutt
Mina gosisar igår!
Hade det mys idag med cola och nya SOLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0