Mobilblogg - Tisdag morgon

Godmorgon på er! Sovit gott? Jag har väl sovit helt okej. Mr. Secret hade lite mardrömmar inatt tror jag för han vaknade X antal gånger och skrek. Stackarn :( Nu är jag på väg till skolan i alla fall och Mr. Secret ligger kvar hemma och sover. Så är livet ibland, orättvist.
Hann inte upptadera igår, men var i skolan en kvart då vi kollade på några grupper på idrotten som visade sin dans, och efter det lunchade jag och Elin på Forno Romano. Åkte hem och pluggade, och på kvällen kom Mr. Secret och efter ett tag även Rebecka som hjälpte oss med matten.
Nu ska jag försöka överleva denna dag utan att somna, hoppas ni får en bra tisdag!

En bild på min babe när vi lunchade igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0