29 November 2012

Hej på er gullisar! Allt bra? Med mig är det bra, imorgon är det äntligen fredag och nu är alla jobbiga prov över för denna vecka. Känns så skönt, som jag längtat efter helg! 
 
Igår så var jag i skolan i 45 minuter och sedan åkte jag hem igen. Tog det lugnt ett tag innan jag var tvungen att åka tillbaka till skolan vid halv 5 för utvecklingssamtal. Det gick bra och jag ligger bra till i alla ämnen. Inget märkvärdigt direkt. Idag så hade vi både matte prov och psykologi seminarium. Det kändes som att det gick bra på båda och killarna i klassen vann sin tredje vinst på innebandyn, så det har ändå varit en bra dag! Nu ska jag bara ta det lugnt, för det förtjänar jag.
 
Bokade Summerburst igår, så nu längtar jag som fan till sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0