22 November 2012

Hej på er! Inte skrivit sen i måndags hehe. Dumt av mig! Kan dra lite kort vad som hänt i veckan. I måndags så var jag i skolan och på kvällen kom Mr. Secret till mig. Vi pluggade matte med Rebecka och sen sov han kvar. I tisdags var jag i skolan och jobbade på kvällen, hade saknat mina barn så mycket! Igår så var jag ledig från skolan, så på morgonen ringde Mr. Secret på dörren och överasskade mig med Ben&Jerrys! Måste ha världens finaste kille alltså. Efter att ha spenderat lite tid med honom åkte jag hem till Elin där Julia befann sig, och vi tränade på våran dans till idrotten. När jag kom hem så pluggade jag matte med Rebecka och njöt av glassen som Mr. Secret köpt till mig.
 
Idag kunde jag inte gå till skolan då min mage uppför sig väldigt underligt. Låter som att den försöker prata med mig samtidigt som den ibland vrider sig i plågor och skriker. Usch och blä. Har inte tid att bli sjuk! Så ligger nu och försöker plugga lite italienska och ska snart gå ner och göra någon form av lunch. Hoppas allt är bra med er!
 

1. Killarna i klassen spelade innebandyturnering i tisdags och vann! 2. I tisdags kväll hade jag lite mys med mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0