Fest ikväll!

Hej på er! Vet att jag inte upptaderat sen i onsdags, men det har verkligen varit fullt upp. Nu har jag äntligen fått en lugn stund, men jag orkar tyvärr inte återge allt som har hänt sen i onsdags.
Just nu så sitter jag och skriver lite på min vetenskapliga rapport. Inte så kul en fredag, men det måste göras. Och jag ska ju roa mig ikväll, så jag lider inte så värst mycket. När pappa kommer hem så ska vi börja lyfta bort lite möbler och skapa ett "dansgolv" nere i vardagsrummet eftersom att ikväll ska jag och Erica ha fest! Jag fyller ju år imorgon och Erica fyller år om en vecka, så vi gör som vi gjorde förra året och har en gemensam fest. Jag är så jäkla taggad så det finns inte, det kommer bli grymt! Temat är maskerad, så alla måste ha mask för ansiktet. Ganska roligt då man kanke inte vet vem som är bakom masken ;) Men nu måste jag fortsätta plugga lite innan jag ska börja fixa iordning här. Puss!
Fick min present av mina tjejer idag. Tre par string, en kokbok,godis,tuggumi och ett armband. Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0