BLOPPIS!

Storlek S/M 200 kr
Snygg topp från Vila i turkos färg. Använd endast en gång. Säljer den eftersom att jag inte tycker att jag passar i färgen
SÅLD
Storlek S 50 kr
Söt topp från Gina. Endast använd en gång.
Storlek XL (den är köpt på barnavdelningen, den är som S) 100 kr
Ett jättefint linne från Abercrombie&Fitch (äkta såklart). Aldrig använt
Storlek XS/S 50 kr
En "luftig" långärmad tröja från Gina. Ett pyttelitet hål på framsidan, men det syns inte! Använd två gånger
Storlek 36 50 kr
En söt kofta från Gina tricot. Passar bra till linne och jeans. Aldrig använd
Storlek S 50 kr
En snygg "baseball jacket" som man kan matcha med slitna jeansshorts och ett vitt linne. Använd en gång

Är du intresserad av något plagg? Mejla mig på [email protected] eller kontakta mig på facebook, jag heter Elin Lindberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0