Nicki Minaj ikväll!

Hej på er! Har försökt hålla mig undan hela morgonen då städarna har varit/är här, men nu är de klara på övervåningen så jag kan röra mig fritt och blogga lite innan jag ska åka till skolan.
Idag har jag en 50 minuters lektion där jag ska få reda på mitt slutbetyg i spanska, och sedan ska jag möta Evelina i stan för lite shopping/fika och prata lite och umgås. Efter det ska jag hem till Madde och äta middag och fixa mig lite och sedan ska vi åka till Annexet med Louise för att gå på Nicki Minaj! Ska bli så himla kul och jag är supertaggad, ska bara pumpa hennes musik i mina hörlurar idag. Vi hörs när jag har tid via mobilbloggning, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0