Midsommar

Hej på er! (Haha, känns som jag börjar varje inlägg så). Har precis tagit på mig mjukiskläderna och lagt mig i sängen, så nu tänkte jag berätta lite om gårdagen.
Kl.12 igår så kom vi ut till Värmdö. Vi möttes av strålande sol och glada gäster. Vi åt lunch och umgicks från 12 till 15 innan det var dags att gå ner till midsommarstången. Väl där så dansade jag, Linn, Tore, Viggo, Rufus och Sissel till låtar som "Små grodorna", "Räven raskar över isen" etc. Sen åt vi lite tårta och lekte med barnen och hundarna. Några vågade till och med att doppa sig. När vi kom tillbaka så bytte jag och Linn om och fixade till oss lite och sen drog hon, jag och Jesper (Linns pojkvän) till Jennifer där det var lite andra människor. Vi åt middag där och förade och vid halv 12 drog vi till en fest i Lugnet. Där så träffade vi både gamla och nya ansikten och vid tre kom Jespers pappa och hämtade oss och skjutsade hem oss till Jesper där jag, Linn och han skulle sova. Vaknade upp vid 11 idag och blev hämtad av pappa vid 12 och nu är jag som sagt hemma. Kände att det blev en väldigt lång text, men i gengäld så ska jag bjussa på lite bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0