Klarat av första ring

Dagen blev inte riktigt som planerad. Började med att jag fick reda på mitt slutbetyg i matte. D! Jag är så jävla glad haha, hade liksom F varning i början av ettan och sen får jag D som slutbetyg?! Jag är grym. Sen gjorde jag muntliga, skriftliga och läsförståelse i spanska vilket väl gick sådär...får reda på resultaten imorgon. Eftersom att jag gjorde dessa prov så missade jag min klipptid så jag bokade om den till måndag. Och nu har jag precis tagit en dusch efter att ha varit på zumba med Erica. Ska krypa ner i sängen nu och kolla ett avsnitt av OTH och sen sova. Imorgon börjar jag 12.00 och slutar 12.50. Vääärt. Den lektionen är den sista lektionen jag kommer ha i ettan. Jag har klarat av första året!


Jag i början av ettan. Har jag förändrats tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0