En heldag på Gröna Lund

Har lagt mig i sängen nu och försöker smälta allt som jag har ätit de senaste 12 timmarna. Har fått i mig youghurt och macka, korv med pommes, glass, remmar, potatis med lövbiff etc. Så man kan ju säga att jag har lite matkoma just nu. Har haft en toppendag i alla fall! Kom till jobbet vid tio över 12 och vid halv 1 åkte jag och Micke in till TC och mötte Mya, Melica och Jonathan. Vi tog spårvagnen till Gröna Lund, och så fort vi kom dit började vi åka. Jag tror att jag har åkt nästan allt som är värt att åka idag (förutom fritt fall) och kul har det varit! Har som sagt inte varit där på ett bra tag, så det var kul. Kom hem runt halv 11 och har sen dess kollat på "Borat" som gick på fyran. Nu ska jag nog tvätta av mig sminket, borsta gaddarna och krypa ner i sängen. Är så satans trött, höll på att somna på Melica på vägen hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0