Dan före doppardan

Hej älsklingar! Hur är det med er såhär i juletider? Är förvånad över att ni faktiskt hänger kvar här, får dåligt samvete över att jag inte uppdaterat :( Men ska försöka bättra mig nu på lovet! 
 
Kan försöka ta allt i stora drag sen vi hördes sist. Jag har skaffat mig en pojkvän och Mr. Secret har numera fått ett namn. Totte heter han. Jag har även köpt julklappar, haft julfest med min kompis Madelene, pluggat ihjäl mig, firat min bästa vän som blivit 18 och umgåtts med vänner. Just nu har jag släkten på besök och imorgon är det äntligen julafton. Gud vad tiden gått fort! Bara åtta dagar kvar till nyår, och det enda jag kan tänka på är hur annorlunda mitt liv var för ett år sen. Men är så jävla nöjd med livet som det går att bli just nu, och 2013 kommer bli fantastiskt. 
 


Bild 1: Jag och Alfons för några veckor sen
Bild 2: En myskväll för mig själv
Bild 3: Jag och Albin på julfesten för några helger sen
Bild 4: Jag och min älskade
Bild 5: Fikastund hemma hos Totte
Bild 6: Jag och Rebecka som blev 18 förra helgen
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vf kallade du honom "mr.secret" så länge för? Alla visste ju endå att det var han? ;)

Svar: Haha, för vi ville inte göra det offentligt så tidigt :)
Elin

2012-12-23 @ 21:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0