Gossip

Hej, och förlåt att jag inte upptaderat sen igår, men har inte haft tid.
Utedagen igår var helt okej, vi fick dock gå jääävligt långt och det var jääävligt jobbigt hehe. Men när jag kom hem så tog jag en dusch och sen kom min pojkvän. Vi mös och lagade middag och han åkte härifrån vid halv 9.
Idag så har jag haft inriktningsdag i skolan, gick från 9 till 2 och har varit med folk från andra klasser. Kul att man börjar lära känna andra nu också :) Efter skolan gick jag hem till Becka och vi pluggade matte och spanska. Har sovmorogn imorgon till halv 12 vilket är jävligt skönt och bara 2 lektioner, så ska ta och lägga mig och läsa min skvallertidning nu. Puss!
Jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0