Thriller/Heads will roll

Har försökt att mobilblogga men det funkar inte även fast jag är hemma och har nätverk...? Det står typ "Fel anrop" eller något. Blogg.se's app suger helt enkelt. Hate to break it to you :)
Har iaf precis ätit lunch och ska ringa ett samtal för att fixa en julklapp till min mamma. Spännande va...? Jag är ett kontroll och planerings-freak så jag köper alltid presenter och julklappar 1-2 månader i förväg så att jag inte är ute i sista sekunden när jag inte har några pengar liksom. Men efter mitt lilla samtal så ska jag fortsätta plugga, har fortfarande en massa kvar att göra :( Puss!
Denna låt gör mig allmänt taggad på allt. Grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0