The animal inside of you

Hej bloggen! Kvällen igår blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Först var vi hemma hos Madde och hade inget att göra, men sedan så ringde Anton och han var med några så vi fixade oss och åkte till Trångsund men när vi väl kommer dit så säger dom att dom precis åkte därifrån. Snälla grabbar. Så vi gick hem istället och kollade på Jersey Shore och åt Ben&Jerry's. Somnade vid 2-tiden och idag vaknade vi vid 12 och har inte gjort så mycket sen dess. Ätit frukost och suttit vid datorn, och nu håller jag på att fixa mig för vid halv 4 ska jag åka till jobbet. Jobbar till 9 ikväll och sen ska jag bara hem, byta om och sen dra ut så får se hur bra upptadering det blir ikväll. Puss!

Arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0